Kui koolitus toimub auditooriumis, palume teil tulla kohale vaid täiesti tervena ning jääda koju ükskõik millise viirushaiguse tunnuste korral

Patsiendi nõustamise põhitõed. Kuidas olla sõbralik ja saavutada tulemus? TÄIENDATUD! VEEBIKOOLITUS

Vabu kohti ei ole.
Vabad kohad tekivad juhul, kui keegi loobub osalemisest.
Tulge aeg-ajalt vaatama.
Eesmärk: Tule koolitusele, kui soovid saada paremaks nõustajaks ja oled valmis 4 veebikohtumise jooksul kaasa töötama. Igal toimumiskorral võetakse fookusesse üks oluline nõustamisega seotud teema ja leitakse võimalusi vahepealseks harjutamiseks patsientiga.
Sobib ka neile, kes on sarnase koolituse kontaktõppes juba läbinud, kuid sooviks oma teadmisi täiendada ja paremini praktikas rakendada. Nõustamise põhitõed on universaalsed ja sobivad kasutamiseks erinevates suhtlemisolukordades.
Koolitusele on oodatud perearstid, pereõed, õed, ämmaemandad, füsioterapeudid, tegevusterapeudid jt tervishoiutöötajad
Kestus: 24 tundi
Sihtrühm: arstid, õendustöötajad
Hind km-ga: 140 €
Koht: VEEBIKOOLITUS, Webex Meet
Koolitajad: Elina Malleus-Kotšegarov, psühholoog, koolitaja
Tutvustus: • millal saab pidada nõustamissessiooni tulemuslikuks? Mis on selle kriteeriumid?
• kuidas hoida ennast?
• mida kannab endas patsiendisõbralikkus?
• kui kiirelt saame oodata muutusi ning mida saab teha ka lühema ajaga?
• milline on psühholoogiliselt toetav nõustamissuhe?
• kuidas mõista teise osapoole vaatenurki ja seda väljendada?
• miks on vahel nii, et patsient justkui kuulab, aga ei kuule? Kuidas mõjutab patsienti tema ärevus?
• kuidas nõustamise põhitehnikaid tulemuslikult kasutada (sh sobivad küsimused ja ümbersõnastused) ?