Kui teil esinevad ükskõik millised viirushaiguste tunnused, siis palume koolitustele mitte tulla!

Ennastsäästev suhtlemine õendustöötajale


Toimumisaeg:
25.08.20 
Vabad kohad: 5
Eesmärk: anda osalejatele teadmised kuidas:
- tulemuslikult suhelda kolleegidega;
- säästa ennast tööalases suhtlusprotsessis;
- väärikalt esindada oma asutust patsientidega suhtlemisel.
Kestus: 7 tundi
Sihtrühm: õendustöötajad, tugispetsialistid
Hind km-ga: 90 €
Koht: Magdaleena suur saal
Magdaleena üksus, A korpuse I korrus
Koolitajad: Piret Bärg,
Tutvustus: Tänapäeval saab sotsiaalselt aktiivset inimest juhtida vaid suhtlemise intelligentsuse kaudu. Seda eriti olukorras, kus inimesed on sageli stressis, hirmul, ülitundlikud, samas kärsitud ja ülinõudlikud.
Sellised suhtluspartnerid nõuavad kuhjaga aega ja energiat, et saavutada nende usaldus ja nõusolek aktsepteerida pakutud lahendust.
Suhtlemine ei ole kaootiline tegevus. See on kindla struktuuriga toimingute jada, mis koosneb erinevatest suhtlustehnikatest.
Sellel koolitusel analüüsime inimeste käitumismustrit, et leida tõhusaim viis nendega kontakti saavutamiseks. Koolitusel saate ka toimivaid võtteid kuidas panna rääkima ujedat ja pidurdada lobamokka, kuidas ületada vastuseisu või lahendada juba hoogu saanud konflikti, kuidas säästa oma närve ja aega suhtluses patsiendiga, tema lähedastega ja ka kolleegidega.

Ajakava: 09:30 - 11:00     Tervishoiu teenuse olemus; patsiendi mõttemuster (Koolitaja: Piret Bärg)
11:00 - 11:15     kohvipaus
11:15 - 12:30     Suhtlus meeskonnas; patsiendikeskne suhtlus (Koolitaja: Piret Bärg)
12:30 - 13:00     lõuna
13:00 - 14:30     Emotsioonide juhtimine suhtlusprotsessis (Koolitaja: Piret Bärg)
14:30 - 14:45     paus
14:45 - 15:45     Peamised reeglid telefonisuhtluses (Koolitaja: Piret Bärg)