UUS! Särav teenindus tervishoiuasutuses


Toimumisaeg:
29.09.17 
Vabad kohad: 4
Eesmärk: anda osalejatele teadmised kuidas:
- säilitada endas sära ja tahe keskenduda igale patsiendile;
- säästa ennast tööalases suhtlusprotsessis;
- väärikalt esindada oma asutust patsientidega suhtlemisel.
Kestus: 8 tundi
Sihtrühm: klienditeenindajad
Hind km-ga: 80 €
Koht: Koolitusosakonna õppeklass
MC0155 (Pärnu mnt 104, C korpus, I korrus)
Koolitajad: Piret Bärg,
Tutvustus: • tervishoiu teenuse olemus;
• patsiendi vaatenurk tervishoiu teenusele: ootused ja vajadused;
• patsiendi mõttemuster arsti vastuvõtule või ravile tulles;
• patsiendi varjatud ja avatud tunded;
• stressi põhjustajad patsiendil ja stressi väljendusvormid;
• teenindusliku suhtluse põhieesmärk;
• patsiendikeskne (empaatiline) teenindus;
• patsiendil pingete maandamise võimalused;
• koostöö saavutamine patsiendiga.

Ajakava: Ajakava 10:00 - 10:15     Tervishoiu teenuse olemus (Koolitaja: Piret Bärg)
10:15 - 10:30     Patsiendi vaatenurk tervishoiu teenusele: ootused ja vajadused (Koolitaja: Piret Bärg)
10:30 - 11:00     Patsiendi mõttemuster arsti vastuvõtule või ravile tulles. (Koolitaja: Piret Bärg)
11:00 - 12:00     Teenindusliku suhtluse põhieesmärk (Koolitaja: Piret Bärg)
12:00 - 12:45     Lõuna
12:45 - 14:15     Patsiendikeskne (empaatiline) teenindus. (Koolitaja: Piret Bärg)
14:15 - 14:25     vaheaeg
14:25 - 15:10     Patsiendil pingete maandamise võimalused (Koolitaja: Piret Bärg)
15:10 - 16:00     Koostöö saavutamine patsiendiga (Koolitaja: Piret Bärg)