Tähelepanu häälele. Mõjus telefonisuhtlus. Tulemusliku telefoninõustamise põhimõtted.


Toimumisaeg:
13.12.17 
Vabad kohad: 12
Eesmärk: teadmised ja oskused, mis aitavad olla mõjus kõneleja telefonitsi ja hoolitseda oma hääle eest. Osalejad saavad ülevaate ka tulemusliku nõustamise põhimõtetest
Kestus: 8 tundi
Sihtrühm: arstid, õendustöötajad, sekretärid
Hind km-ga: 80 €
Koht: Koolitusosakonna õppeklass
MC0155 (Pärnu mnt 104, C korpus, I korrus)
Koolitajad: Elina Malleus, Kristel Kalling, Kristi Arefjeva, Lea Karik, Merike Pärtel,
Tutvustus: • praktilised näpunäited, kuidas säästa häält;
• töövõtted mõjusa hääle saavutamiseks;
• hääleharjutused logopeedidega töörühmades;
• patsiendikesksed nõustamistehnikad (avatud küsimused, peegeldused, kokkuvõtted ja kinnitused).

Ajakava: Ajakava 09:00 - 09:45     Valest häälekasutusest tekkivad haigused (Koolitaja: Kristel Kalling)
09:45 - 10:00     Hääl ja selle olemus, põhimõtted hääle tekitamisel (Koolitaja: Kristi Arefjeva)
10:00 - 10:30     Häälerežiim ja häälehügieen (Koolitaja: Kristi Arefjeva)
10:30 - 11:15      Hääleharjutused logopeedidega töörühmades. Praktilised näpunäited hääle kasutamiseks. (Koolitaja: Merike Pärtel)
11:15 - 11:30     kohvipaus
11:30 - 12:15     Telefoniteenindus (Koolitaja: Lea Karik)
12:15 - 13:00     Lõuna
13:00 - 16:00     Tulemusliku telefoninõustamise põhimõtted. (Koolitaja: Elina Malleus)