Tähelepanu häälele. Mõjus telefonisuhtlus. Tulemusliku telefoninõustamise põhimõtted.

Toimumisaeg:
02.11.17 
Vabad kohad: 14
Eesmärk: teadmised ja oskused, mis aitavad olla mõjus kõneleja telefonitsi ja hoolitseda oma hääle eest. Osalejad saavad ülevaate ka tulemusliku nõustamise põhimõtetest
Kestus: 8 tundi
Sihtrühm: arstid, õendustöötajad, sekretärid
Hind km-ga: 80 €
Koht: Koolitusosakonna õppeklass
MC0155 (Pärnu mnt 104, C korpus, I korrus)
Koolitajad: Kristel Kalling, kõrva-nina-kurguhaiguste arst; Elina Malleus, psühholoog, logopeedid jt
Tutvustus: • praktilised näpunäited, kuidas säästa häält;
• töövõtted mõjusa hääle saavutamiseks;
• hääleharjutused logopeedidega töörühmades;
• patsiendikesksed nõustamistehnikad (avatud küsimused, peegeldused, kokkuvõtted ja kinnitused).